请按这里

Monday, November 21, 2005

經典電影金句 by 周星驰

从小就爱看周星驰的电影,有时会模仿戏里的一举一动,讲戏里的一话一语。
看了那么多周星驰的电影,总有一些话会让人影响深刻的吧!


 
*家有喜事*

o靚仔,家陣老笠!(周星馳)

人生有個真正朋友的確好~~~極,飲勝!(周星馳)

巴黎鐵塔反轉再反轉 (周星馳)

阿諾「豬」~~(拉長)~~華生力「啤」 (周星馳)

邊個淫蕩呀?我淫蕩!邊個淫蕩呀?又係我淫蕩!!(周星馳)

醉拳甘迺迪,亦即係南拳北腿孫中山既下集 (周星馳)

佢患o既係無定向喪心病狂間歇性全身機能失調症。(醫生)



*賭聖*

三叔~~~~~~~~ (周星馳)

晒冷!(多次,周星馳)

你吹得我漲咩?(三叔)



*上海灘賭聖*

我係賭~~~~~~~~(360度surround sound)~~~聖!(周星馳,賭字拉足三十秒)



*賭俠*

各位觀眾,五條煙(A)!(周星馳)

你睇我唔到!你睇我唔到!(周星馳)

昨日,我菲律賓工人行個街市,聽到有個賣魚佬講話有條友仔叫做賭神,係你。哈哈……我當堂嚇左一跳,然後得啖笑。呢個世界,居然有人自稱為賭神,咁即係分 明當我流唧!拿!我就叫賭聖,你賭啤都要帶隱形液晶體眼鏡啦,我睬你都o徒氣,直情睇穿牌o既,呢d就叫特異功能。呢度有隻A士,只要我輕輕 一"chu",就即刻變為一隻皺左o既A士,因為我未發功丫嘛。我發左功呀,變副麻雀出呢都得。你話我果然無厘頭呀,我夠話你訓醒戇九九咯。望咩呀﹖條氣 唔順呀﹖發個輪黎大家研究下。當然,你要補番一百幾十萬過我就唔在講架啦。啤咩呀﹖學野唔使錢呀﹖抄底我聯絡電話係香港︰3345678,我再重覆一次係 香港︰3345678。你唔搵我我冇所謂,因為呢d係你o既損失。十點後鐘唔好打黎,因為我訓左!(周星馳寄比劉德華餅錄影帶)

逝去感情如何留我住,半點痴情遺留恕不易,更多悽悽慘慘的遭遇,我不知道~~~hum家鏟!(周星馳充滿感情地唱出)

錯!唔係天眼通,係天~~眼通(高音+走音) (周星馳)



*無敵幸運星*

巢家二哥:咁鍾意啜野,啜得好過癮啦?想邊隻手指唔要?
幸運星:隻隻都要架!呢隻愛黎打手指模 (指公)、呢隻愛黎篤人背脊 (食指)、呢隻問候你老母 (中指)、呢隻愛黎戴結婚介子 (無名指)。
巢家二哥:咁手指尾呢?
幸運星:手指尾隻愛撩鼻屎。



*整蠱專家*

我就係風魔萬千少女,改進社會風氣,刺激電影市道,提高青少年人內涵﹐玉樹臨風,風度翩翩的整蠱專家,我個名叫古晶,英文名叫Jing Koo。(周星馳)

我要努力向上
不枉諸君寄望
我要努力向上
要令朋友滿心歡暢
hey 青年人要努力
休悲愴 休悽涼
總之但憑我力量
先要堅定我志向
我若再受挫折
努力但憑力量
心中滿是悲傷
他朝得意樂洋洋
hey 良朋 情長
良朋相勉勵情誼難忘
良朋恩高好比萬丈
周星馳︰「等等先,企好未呀﹖」
劉德華︰「企好啦。」
良朋解我愁懷愁腸
解我憂鬱冇惆悵
(劉德華同周星馳完全唔岩音咁唱)



*逃學威龍*

 
「Follow me!」
秦沛(校長)︰「你地兩個係父子(指周星星同達叔)﹖咁點解一個姓周一個姓曹架﹖」
達叔︰「我本來叫佢做曹星星,但係唔知點解佢自己叫下叫左周星星…(細細聲同周星馳講)咁講得唔得呀周sir﹖」
周星星︰「It's ok.」

唔係呀嘛﹖支槍真係咁善良﹖(周星星,企圖開支善良的槍又開唔到時講)

較剪腳喎,你話笑死唔笑死。 (周星星對達叔講)

周星星:教書我冇乜信心。
阿頭:唔係叫你扮教師,叫你扮學生。
周星星:扮學生!我當年就係因為至憎讀書先至加入警隊,我唔可以扮學生架!阿sir,你咁樣做,就等如將我帶去一個滿佈毒蛇猛獸既火山口上面,唔理我既哭叫,唔理我o既哀號,狠狠地、亳無憐憫地,將我用腳一伸,伸入火紅既岩漿裡頭,你咁做又於心何忍呢?
阿頭:咁咪好囉!等你活得豐富,死得精彩!唔駛講啦,吟詩都吟唔甩架啦!



*逃學威龍2*

訓導主任,訓o係到個主任。(周星星)



*鹿鼎記*


我誠實可靠小郎君並唔係浪得虛名架播!(周星馳)

我對你既佩服有如滔滔江水連錦不絕,對你既欽敬亦有如黃河氾濫一發不可收拾!(周星馳)



*行運一條龍*

媚姨(對周星馳講)︰我地緣已盡喇。

唔係AM,唔係FM,係SM。(媚姨&濕星)

唉,我呢D浪子,邊有初戀架。(周星馳)

我只係一條溝唔到女既可憐蟲 (周星馳)



*回魂夜*


嘩!你老母'呢'o係廚房食雞脾呀!(周星馳)



*九品芝麻官*

我絕對冇強姦隻豬!
(包龍星得知被屈時激動說出)

人黎,落閘,放狗。



*破壞之王*

差人甲︰就係你報警下話﹖
何金銀︰係呀Sir!
差人甲︰比人搶哂d野呀﹖
何金銀︰冇哂d野!
差人甲︰咩名呀﹖
何金銀︰何金銀!
差人甲︰身份証呢﹖
何金銀︰亞Sir!!你睇我全身仲邊到可以"攝"得落張身份証呀﹖
差人甲︰咁你記唔記得"老凹"你個樣個"忍"呀﹖
何金銀︰唔明!!
差人甲︰我問你呀,認唔認得"老凹"你個樣個"忍"個"忍"樣呀﹖
差人乙︰ 等我黎啦師兄!
何金銀︰呀Sir問你呀︰認唔認得"老凹"你個"忍"個樣呀﹖
(周星馳同差人甲乙)



*新精武門*

下﹖吹蕭萍唔識吹蕭﹖
(周星馳)



*喜劇之王*

柳飄飄︰「你條死茄哩啡!」
尹天仇︰「查實,我係一個演員黎o既。」
(周星馳及張柏芝)



*少林足球*
(我看了大概十几次的一套经典电影,我很喜欢很喜欢就是了。)

太極功夫整饅頭呢 驚天動地
饅頭睇落又香又甜 好鬼想食
但見亞妹雙臂好力 令到阿哥 五體投地
(周星星見到趙薇用太極功夫整饅頭讚嘆之歌)

飛:少林功夫醒 星:好好野
飛:少林功夫勁 星:係好哽
飛:我係鐵頭功 星:無敵鐵頭功
飛:你係金剛腿 星:我係金剛腿
星:少林功夫好野 飛:真好野
星:少林功夫好野 飛:真好野
星:少林功夫好哽 飛:冇得頂
星:我係金剛腿 飛:金剛腿
星:佢係鐵頭功 飛:WOW…wow…wow…
(周星星與黃一飛又唱又跳少林歌舞show)
 
你快D返火星啦!地球好危險架!
(周星星對剃光頭的趙薇講)


摘自:带银公主






*******我爱周星驰,爱死他,爱死他,爱死他,爱死他*******

No comments: